DJI Care Refresh DJI Osmo Action 3 (dwuletni plan) - kod elektroniczny

37,99 €

Järelmaksuga ostes alates 1,14 € kuus

Ava järelmaksukalkulaator

Photopointi järelmaksu kalkulaator

Järelmaksuga ostmiseks lisa tooted ostukorvi ja vali seal makseviisiks järelmaks

Põhiinfo

Osta kohe, viimased eksemplarid laos!

DJI Care Refresh teenuseline kaitse

DJI Care Refresh on teie seadme teenuseline kaitse, mis võimaldab teil väikese lisatasu eest saada kahe aasta jooksul neli asendusseadet kahjustatud varustuse asemele. See hõlmab kahjustusi, mis on põhjustatud näiteks kokkupõrgetest või seadme kokkupuutest veega. Kahjustatud varustus asendatakse uue või samaväärse seadmega. DJI Care Refresh tuleb aktiveerida 30 päeva jooksul pärast seadme aktiveerimist (esmakordset käivitamist). Lisaks on võimalik pikendada kaitset veel üheks aastaks (kokku 3 aastat) – selleks tuleb osta täiendav aastaplaan. Samuti kehtib tootja ametlik garantii teenuse kehtivusperioodi jooksul.

DJI Osmo Action 3

DJI Osmo Action 3 seeria seadmete puhul on iga asenduse maksumus DJI Care Refreshi raames 119 PLN.*

*Tootjale otse esitamise korral võib asenduse maksumus muutuda sõltuvalt kehtivast vahetuskursist.

Pikendatud garantii

Selliste seadmete kasutajad nagu DJI Mavic 3 Pro, DJI Mavic 3 Pro Cine, DJI Mini 2 SE, DJI RS 3 Mini, DJI Mini 3, DJI Mavic 3 Classic, Osmo Mobile 6, Osmo Mobile SE, Osmo Action 3, DJI Avata, DJI RS 3, DJI RS 3 Pro, DJI Mini 3 Pro, DJI Mavic 3, DJI Mavic 3 Cine ja DJI Action 2 saavad samuti täiendavaid eeliseid. Kui te ei kasuta asendusvõimalust DJI Care Refresh teenuse kehtivusperioodi jooksul, pikendatakse garantiid üheks lisaaastaks tänutäheks.

Kuidas aktiveerida DJI Care Refresh

1. Kood tuleb aktiveerida aadressil: https://support.dji.com/care/active.

2. Aktiveerimisprotsessi käigus tuleb sisestada Care Refresh kood, seadme seerianumber (leitav otse tootelt) ja aktiveerija andmed (nimi, e-posti aadress).

3. DJI Care Refresh teenus aktiveeritakse ja seotakse automaatselt vastava piirkonnaga. Kinnituskiri DJI Care Refresh aktiveerimise kohta saadetakse teile e-posti teel. Teie varustus on nüüd kaitstud!

Kui juhtub õnnetus

1. Kasutaja teatab rikkest ja saadab seadme Saksamaal asuvasse DJI teenindusse koos märkega, et DJI Care Refresh teenus on ostetud.

2. Kasutaja saab paranduse hinnangu ja otsustab, kas jätkata tasulise paranduse/asendusega või kasutada DJI Care Refresh teenust.

3. DJI Care Refresh valiku korral tasub kasutaja asenduse eest ja saab teise seadme.

4. Asendusseade toimetatakse kasutajale kiiresti ja tasuta kohale.

DJI Care Refresh välistused

1) Kaotatud või osaliselt kaotatud seadmed.

2) Varastatud või hüljatud tooted.

3) Lisatarvikud.

4) Toote tahtlik kaotamine.

5) Korpuse kahjustused, mis ei mõjuta toote funktsionaalsust.

6) Otsesed või kaudsed kahjustused, mis on põhjustatud vääramatu jõu asjaoludest.

7) Rikked, mis tekivad väljaspool DJI Care Refresh kehtivusperioodi.

8) Lisatasud, mis on seotud mudeli täiustamise või jõudluse parandamisega.

9) Rikked, mis tulenevad kasutusjuhendiga vastuolus olevatest muudatustest või sobimatute akude ja laadijate kasutamisest.

10) Rikked, mis tulenevad volitamata tarvikute, akude või tarkvara kasutamisest.

Mõõtmed ja kaalud

Pakendi laius
0.01 cm
Pakendi kõrgus
0.01 cm
Pakendi pikkus
0.01 cm

Toote koodid

EAN
6941565940018
Tootja kood
CP.QT.00006751.01

Tootja

Tootja
SZ DJI Technology Co., Ltd., Xianyuan Road 55, Shenzhenis, CN, info@dji.com
Vastutav isik ELis
DJI GmbH, Im Birkenfeld 2, Schondra, 97795, DE, info.europe@dji.com

Kuidas kaup minuni jõuab?

Alates 99 € tellimuste transport on Eesti-siseselt tasuta. Toote täpsemat tarneaega vaata vahelehelt "Saadavus".  

Selle toote puhul saad valida ühe järgmistest tarneviisidest:

Photopointi kauplusesse

Väiksemate toodete puhul on mugav minna kaubale järele Photopointi esinduskauplusesse. Nii on kauba kättesaamine Sinu jaoks täiesti tasuta, sest kauplusesse tellides ei lisandu postikulu ka siis, kui tellimus jääb alla 99 €. Kauba kauplusesse jõudmisest antakse Sulle teada e-kirja teel.

Photopointi kauplused asuvad Tallinnas ja Tartus. Täpsemalt saad poodide asukohti ja kontaktandmeid vaadata siit.

Omniva pakiautomaati

Vali kättesaamise kohaks endale sobivaim Omniva pakiautomaat. Kui pakk automaati jõuab, saadetakse Sulle SMS koos unikaalse koodiga. Mine kohale, sisesta kood automaati ja võta pakk. Nii lihtne ongi. Omniva pakiautomaadid asuvad hoonetest väljas – nii saad pakile järele minna olenemata kellaajast ja kuupäevast. 

Lähima pakiautomaadi saad Photopointi veebipoes valida ostukorvis, tarneviisi juures olevast nimekirjast. Omniva kõikide pakiautomaatide asukohti saad vaadata siit.

SmartPOST pakiautomaati

Ehk on Sinule sobivaimas kohas hoopis SmartPOST pakiautomaat? Kui nii, siis vali Photopointi veebipoes ostukorvis tarneviisiks see sobivaim. Kui pakk automaati jõuab, saadetakse Sulle SMS koos unikaalse koodiga. Mine kohale, sisesta kood automaati ja võta pakk. Kiire ja lihtne.

Kõikide SmartPOST pakiautomaatide asukohti saad vaadata siit.

DPD pakiautomaati

Vaata kindlasti üle ka DPD pakiautomaatide asukohad. Neid on tänaseks juba üle Eesti. Vali Photopointi veebipoes ostukorvis sobiv DPD pakiautomaat ning kui pakk kohale jõuab, saadetakse Sulle SMSiga kood.

DPD pakiautomaatide asukohti saad vaadata siit.

SmartPOST Finland pakiautomaati

Telli kaup endale Soome või saada see enda Soomes elavale sõbrale. SmartPOST Finland pakiautomaadid toimivad sama lihtsalt nagu Eestisisesed automaadid. Vali Photopointi veebipoes ostukorvis sobiv SmartPOST Finland automaat. Kui pakk kohale jõuab, saadetakse saajale SMS koos unikaalse koodiga. Mine kohale, sisesta kood automaati ja võta pakk.

SmartPOST Finland automaatide asukohti saad vaadata siit.

Matkahuolto väljastuspunkti Soomes

Telli kaup Soome või saada see enda Soomes elavale sõbrale. Vali Photopointi veebipoes ostukorvis sobiv Matkahuolto väljastuspunkt ning kui pakk kohale jõuab, saadetakse Sulle SMS või e-mail teavitusega. Mine kohale, näita isikut tõendavat dokumenti ja võta pakk.

Matkahuolto teeninduspunkte saad vaadata siit.

Kulleriga koju või kontorisse

Kulleriga saad kauba tellida koju, kontorisse või mujale, kus kauba kätte toimetamise ajal viibid. Kaup toimetatakse aadressile tööpäevadel kella 08:00-17:00.

Enne kauba kohale jõudmist helistab kuller kontaktile. Kaupa "koju" tellides hoolitse, et telefon oleks käepärast ning volitatud isik kauba kohale jõudmise ajal sihtkohas seda vastu võtmas. Eriti just suuremate esemete tellimisel palume arvestada, et kuller toimetab kauba vaid välisukseni. 

Toode on saadaval Photopointi veebipoes 4-7 tööpäevase tarneajaga. Esinduskauplustes kohapeal seda toodet müügil ei ole.

Avasta veel

Tootevõrdlus

Sulge