DJI Care Refresh OM 5 - code

9,99 €

Põhiinfo

Osta kohe, viimased eksemplarid laos!

Digitaaltooted tarnitakse esmaspäevast reedeni kell 8:00–16:00 tellimuse esitamisel märgitud e-posti aadressile. **DJI Care Refresh teenus**

DJI Care Refresh on teenus, mis pakub teie seadmele täiendavat kaitset. Väikese tasu eest võimaldab see aasta jooksul kahte asendust kahjustatud seadmetele. See kaitse hõlmab kahjustusi, mis on põhjustatud näiteks kokkupõrgetest või veekahjustustest. Kahjustatud seade asendatakse uue või samaväärse tootega. DJI Care Refresh tuleb aktiveerida 30 päeva jooksul pärast seadme aktiveerimist (esmakordset käivitamist). Lisaks on võimalik kaitset pikendada, ostes lisaks ühe- või kaheaastase plaani (kuni kaks korda, kokku kuni 3 aastat). Samuti kehtib tootja ametlik garantii teenuse kehtivusperioodi jooksul.

**DJI OM 5**

DJI OM 5 seeria stabilisaatorite puhul on DJI Care Refresh teenuse esimese asenduse maksumus 45 PLN. Teise asenduse maksumus on 59 PLN.*

*Asenduse maksumus võib varieeruda sõltuvalt valuutakursist, kui pöördutakse otse tootja poole.

**DJI Care Refresh aktiveerimine**

1. Aktiveerige kood aadressil: https://support.dji.com/care/active.
2. Sisestage aktiveerimise käigus Care Refresh kood, seadme seerianumber (leitav otse tootelt) ja aktiveerija andmed (nimi, e-posti aadress).
3. DJI Care Refresh aktiveeritakse ja määratakse automaatselt vastavale piirkonnale. Saate e-posti teel kinnituse DJI Care Refresh aktiveerimise kohta. Teie seade on nüüd kaitstud!

**Õnnetuse korral**

1. Kasutaja teatab rikkest ja saadab seadme DJI teeninduskeskusesse Saksamaal, märkides, et tal on DJI Care Refresh.
2. Kasutaja saab paranduse hinnangu ja otsustab, kas tasuda paranduse/asenduse eest või kasutada DJI Care Refresh teenust.
3. DJI Care Refresh valiku korral tasub kasutaja asenduse eest ja saab teise seadme.
4. Asendustoode toimetatakse kasutajale kiiresti ja tasuta kohale.

**Mida DJI Care Refresh ei kata**

DJI Care Refresh ei kata:
1) Kadunud või osaliselt kadunud seadmeid.
2) Varastatud või hüljatud tooteid.
3) Lisatarvikuid.
4) Toote tahtlikku kaotamist.
5) Korpuse kahjustusi, mis ei mõjuta toote funktsionaalsust.
6) Otseseid või kaudseid kahjustusi vääramatu jõu tõttu.
7) Defekte, mis tekivad väljaspool DJI Care Refresh kehtivusperioodi.
8) Lisatasusid, mis on seotud mudeli täiustuste või jõudluse parandustega.
9) Defekte, mis tulenevad kasutusjuhendiga vastuolus olevatest muudatustest või sobimatute akude ja laadijate kasutamisest.
10) Defekte, mis tulenevad volitamata tarvikute, akude või tarkvara kasutamisest.

**Pikendatud kaitse võimalus***

Kasutajatel on võimalus pikendada kaitset kuni 3 aastani. Selleks tuleb osta täiendav aastane plaan.

  • Kui teil on aastane DJI Care Refresh plaan, saate kaitset pikendada kaks korda, ostes veel 2 aastast plaani: aastane plaan + aastane plaan + aastane plaan.
  • Kui teil on 2-aastane plaan, saate kaitset pikendada ühe korra, ostes ühe aastase plaani: 2-aastane plaan + aastane plaan.

Märkus: kaitse pikendamine täiendava 2-aastase plaani abil ei ole võimalik.

Kaitse pikendamiseks peavad olema täidetud teatud tingimused:

  • DJI Care Refresh teenuse ostmine ühes järgmistest variantidest: aastane DJI Care Refresh plaan / 2-aastane DJI Care Refresh plaan / aastane DJI Care Refresh plaan ja DJI Care Refresh + / aastane DJI Care Refresh plaan koos täiendava aastase plaaniga (uuendamine).
  • Ostetud DJI Care Refresh teenuse kehtivusperiood ei ole lõppenud või on lõppenud kuni 15 päeva tagasi.

*Lisateabe saamiseks DJI Care Refresh kohta vaadake seda dokumenti.

Mõõtmed ja kaalud

Brutokaal
0.001 kg
Pakendi laius
0.01 cm
Pakendi kõrgus
0.01 cm
Pakendi pikkus
0.01 cm

Toote koodid

EAN
6941565917461
Tootja kood
CP.QT.00005112.01

Tootja

Tootja
SZ DJI Technology Co., Ltd., Xianyuan Road 55, Shenzhenis, CN, info@dji.com
Vastutav isik ELis
DJI GmbH, Im Birkenfeld 2, Schondra, 97795, DE, info.europe@dji.com

Kuidas kaup minuni jõuab?

Alates 99 € tellimuste transport on Eesti-siseselt tasuta. Toote täpsemat tarneaega vaata vahelehelt "Saadavus".  

Selle toote puhul saad valida ühe järgmistest tarneviisidest:

Photopointi kauplusesse

Väiksemate toodete puhul on mugav minna kaubale järele Photopointi esinduskauplusesse. Nii on kauba kättesaamine Sinu jaoks täiesti tasuta, sest kauplusesse tellides ei lisandu postikulu ka siis, kui tellimus jääb alla 99 €. Kauba kauplusesse jõudmisest antakse Sulle teada e-kirja teel.

Photopointi kauplused asuvad Tallinnas ja Tartus. Täpsemalt saad poodide asukohti ja kontaktandmeid vaadata siit.

Omniva pakiautomaati

Vali kättesaamise kohaks endale sobivaim Omniva pakiautomaat. Kui pakk automaati jõuab, saadetakse Sulle SMS koos unikaalse koodiga. Mine kohale, sisesta kood automaati ja võta pakk. Nii lihtne ongi. Omniva pakiautomaadid asuvad hoonetest väljas – nii saad pakile järele minna olenemata kellaajast ja kuupäevast. 

Lähima pakiautomaadi saad Photopointi veebipoes valida ostukorvis, tarneviisi juures olevast nimekirjast. Omniva kõikide pakiautomaatide asukohti saad vaadata siit.

SmartPOST pakiautomaati

Ehk on Sinule sobivaimas kohas hoopis SmartPOST pakiautomaat? Kui nii, siis vali Photopointi veebipoes ostukorvis tarneviisiks see sobivaim. Kui pakk automaati jõuab, saadetakse Sulle SMS koos unikaalse koodiga. Mine kohale, sisesta kood automaati ja võta pakk. Kiire ja lihtne.

Kõikide SmartPOST pakiautomaatide asukohti saad vaadata siit.

DPD pakiautomaati

Vaata kindlasti üle ka DPD pakiautomaatide asukohad. Neid on tänaseks juba üle Eesti. Vali Photopointi veebipoes ostukorvis sobiv DPD pakiautomaat ning kui pakk kohale jõuab, saadetakse Sulle SMSiga kood.

DPD pakiautomaatide asukohti saad vaadata siit.

SmartPOST Finland pakiautomaati

Telli kaup endale Soome või saada see enda Soomes elavale sõbrale. SmartPOST Finland pakiautomaadid toimivad sama lihtsalt nagu Eestisisesed automaadid. Vali Photopointi veebipoes ostukorvis sobiv SmartPOST Finland automaat. Kui pakk kohale jõuab, saadetakse saajale SMS koos unikaalse koodiga. Mine kohale, sisesta kood automaati ja võta pakk.

SmartPOST Finland automaatide asukohti saad vaadata siit.

Matkahuolto väljastuspunkti Soomes

Telli kaup Soome või saada see enda Soomes elavale sõbrale. Vali Photopointi veebipoes ostukorvis sobiv Matkahuolto väljastuspunkt ning kui pakk kohale jõuab, saadetakse Sulle SMS või e-mail teavitusega. Mine kohale, näita isikut tõendavat dokumenti ja võta pakk.

Matkahuolto teeninduspunkte saad vaadata siit.

Kulleriga koju või kontorisse

Kulleriga saad kauba tellida koju, kontorisse või mujale, kus kauba kätte toimetamise ajal viibid. Kaup toimetatakse aadressile tööpäevadel kella 08:00-17:00.

Enne kauba kohale jõudmist helistab kuller kontaktile. Kaupa "koju" tellides hoolitse, et telefon oleks käepärast ning volitatud isik kauba kohale jõudmise ajal sihtkohas seda vastu võtmas. Eriti just suuremate esemete tellimisel palume arvestada, et kuller toimetab kauba vaid välisukseni. 

Toode on saadaval Photopointi veebipoes 4-7 tööpäevase tarneajaga. Esinduskauplustes kohapeal seda toodet müügil ei ole.

Avasta veel

Tootevõrdlus

Sulge