DJI Care Refresh Pocket 2 (Osmo Pocket 2) - code

28,99 €

Põhiinfo

Osta kohe, viimased eksemplarid laos!

Digitaalsete toodete kohaletoimetamine toimub esmaspäevast reedeni kell 8:00–16:00 tellimuse esitamisel märgitud e-posti aadressile. **DJI Care Refresh teenusekaitse**

DJI Care Refresh pakub teie seadmele teenusekaitset, võimaldades väikese lisatasu eest aastas kuni kaks kahjustatud seadme asendust. See kaitse hõlmab kahjustusi, mis on põhjustatud näiteks kokkupõrgetest või kokkupuutest veega, aga ka muudest põhjustest. Kahjustatud seade asendatakse uue või samaväärse seadmega. DJI Care Refresh tuleb aktiveerida 30 päeva jooksul pärast seadme aktiveerimist (esmakordne sisselülitamine). Lisaks on võimalik kaitset pikendada, ostes täiendava aastaplaani (kuni kaks korda – kokku kuni 3 aastat). Teenuseperioodi jooksul kehtib ka tootja ametlik garantii.

**DJI Pocket 2**

DJI Pocket 2 kaamera kasutajatele maksab esimene asendus DJI Care Refreshi raames 149 PLN ja teine asendus 199 PLN.*

*Tootjale otse esitatud nõuete korral võib asenduse maksumus varieeruda sõltuvalt kehtivast vahetuskursist.

**Kuidas aktiveerida DJI Care Refresh**

1. Aktiveerige kood aadressil: https://support.dji.com/care/active.
2. Sisestage aktiveerimise käigus DJI Care Refreshi kood, seadme seerianumber (leitav tootelt) ja aktiveerija andmed (nimi, e-posti aadress).
3. DJI Care Refresh aktiveeritakse ja määratakse automaatselt vastavale piirkonnale. DJI Care Refreshi aktiveerimise kinnitus saadetakse e-posti teel. Teie seade on nüüd kaitstud!

**Õnnetusjuhtumite korral**

1. Kasutaja teatab probleemist ja saadab seadme Saksamaal asuvasse DJI teeninduskeskusesse koos märkega, et DJI Care Refresh teenus on aktiivne.
2. Kasutaja saab remondi hinnangu ja otsustab, kas jätkata tasulise remondi/asendusega või kasutada DJI Care Refreshi.
3. DJI Care Refreshi valimisel maksab kasutaja asenduse eest ja saab teise seadme.
4. Asendatud toode saadetakse kasutajale eelisjärjekorras tasuta kohaletoimetamisega.

**DJI Care Refreshi välistused**

DJI Care Refresh ei kata:
1) Kadunud või osaliselt kadunud seadmeid.
2) Varastatud või hüljatud tooteid.
3) Lisatarvikuid.
4) Toote tahtlikku kaotamist.
5) Välist kahjustust, mis ei mõjuta toote funktsionaalsust.
6) Kahjustusi, mis on põhjustatud vääramatu jõu sündmustest.
7) Defekte, mis ilmnevad väljaspool DJI Care Refreshi kehtivusperioodi.
8) Lisatasusid, mis on seotud mudeli uuenduste või täiustustega.
9) Kahjustusi, mis on põhjustatud volitamata muudatustest või sobimatute akude ja laadijate kasutamisest.
10) Kahjustusi, mis on põhjustatud volitamata tarvikute, akude või tarkvara kasutamisest.

**Kaitse pikendamise võimalus***

Kasutajatel on võimalus pikendada kaitset kuni 3 aastani. Selleks tuleb osta täiendav aastaplaan.

  • Kui teil on DJI Care Refreshi aastaplaan, saate kaitset pikendada kaks korda, ostes kaks täiendavat aastaplaani: aastaplaan + aastaplaan + aastaplaan.
  • Kui teil on 2-aastane plaan, saate kaitset pikendada üks kord, ostes ühe täiendava aastaplaani: 2-aastane plaan + aastaplaan.

Märkus: kaitse pikendamine täiendava 2-aastase plaani ostmisega ei ole võimalik.

Kaitse pikendamiseks tuleb täita teatud tingimused:

  • DJI Care Refreshi teenuse ostmine ühes järgmistest variantidest: DJI Care Refreshi aastaplaan / 2-aastane DJI Care Refreshi plaan / DJI Care Refreshi aastaplaan ja DJI Care Refresh + / DJI Care Refreshi aastaplaan ja täiendav aastaplaan (uuendamine).
  • Ostetud DJI Care Refreshi teenuse kehtivusaeg ei ole lõppenud või on lõppenud kuni 15 päeva tagasi.

*Lisateabe saamiseks DJI Care Refreshi kohta vaadake seda dokumenti.

Mõõtmed ja kaalud

Pakendi laius
0.01 cm
Pakendi kõrgus
0.01 cm
Pakendi pikkus
0.01 cm

Toote koodid

EAN
6941565904478
Tootja kood
CP.QT.00004076.01

Tootja

Tootja
SZ DJI Technology Co., Ltd., Xianyuan Road 55, Shenzhenis, CN, info@dji.com
Vastutav isik ELis
DJI GmbH, Im Birkenfeld 2, Schondra, 97795, DE, info.europe@dji.com

Kuidas kaup minuni jõuab?

Alates 99 € tellimuste transport on Eesti-siseselt tasuta. Toote täpsemat tarneaega vaata vahelehelt "Saadavus".  

Selle toote puhul saad valida ühe järgmistest tarneviisidest:

Photopointi kauplusesse

Väiksemate toodete puhul on mugav minna kaubale järele Photopointi esinduskauplusesse. Nii on kauba kättesaamine Sinu jaoks täiesti tasuta, sest kauplusesse tellides ei lisandu postikulu ka siis, kui tellimus jääb alla 99 €. Kauba kauplusesse jõudmisest antakse Sulle teada e-kirja teel.

Photopointi kauplused asuvad Tallinnas ja Tartus. Täpsemalt saad poodide asukohti ja kontaktandmeid vaadata siit.

Omniva pakiautomaati

Vali kättesaamise kohaks endale sobivaim Omniva pakiautomaat. Kui pakk automaati jõuab, saadetakse Sulle SMS koos unikaalse koodiga. Mine kohale, sisesta kood automaati ja võta pakk. Nii lihtne ongi. Omniva pakiautomaadid asuvad hoonetest väljas – nii saad pakile järele minna olenemata kellaajast ja kuupäevast. 

Lähima pakiautomaadi saad Photopointi veebipoes valida ostukorvis, tarneviisi juures olevast nimekirjast. Omniva kõikide pakiautomaatide asukohti saad vaadata siit.

SmartPOST pakiautomaati

Ehk on Sinule sobivaimas kohas hoopis SmartPOST pakiautomaat? Kui nii, siis vali Photopointi veebipoes ostukorvis tarneviisiks see sobivaim. Kui pakk automaati jõuab, saadetakse Sulle SMS koos unikaalse koodiga. Mine kohale, sisesta kood automaati ja võta pakk. Kiire ja lihtne.

Kõikide SmartPOST pakiautomaatide asukohti saad vaadata siit.

DPD pakiautomaati

Vaata kindlasti üle ka DPD pakiautomaatide asukohad. Neid on tänaseks juba üle Eesti. Vali Photopointi veebipoes ostukorvis sobiv DPD pakiautomaat ning kui pakk kohale jõuab, saadetakse Sulle SMSiga kood.

DPD pakiautomaatide asukohti saad vaadata siit.

SmartPOST Finland pakiautomaati

Telli kaup endale Soome või saada see enda Soomes elavale sõbrale. SmartPOST Finland pakiautomaadid toimivad sama lihtsalt nagu Eestisisesed automaadid. Vali Photopointi veebipoes ostukorvis sobiv SmartPOST Finland automaat. Kui pakk kohale jõuab, saadetakse saajale SMS koos unikaalse koodiga. Mine kohale, sisesta kood automaati ja võta pakk.

SmartPOST Finland automaatide asukohti saad vaadata siit.

Matkahuolto väljastuspunkti Soomes

Telli kaup Soome või saada see enda Soomes elavale sõbrale. Vali Photopointi veebipoes ostukorvis sobiv Matkahuolto väljastuspunkt ning kui pakk kohale jõuab, saadetakse Sulle SMS või e-mail teavitusega. Mine kohale, näita isikut tõendavat dokumenti ja võta pakk.

Matkahuolto teeninduspunkte saad vaadata siit.

Kulleriga koju või kontorisse

Kulleriga saad kauba tellida koju, kontorisse või mujale, kus kauba kätte toimetamise ajal viibid. Kaup toimetatakse aadressile tööpäevadel kella 08:00-17:00.

Enne kauba kohale jõudmist helistab kuller kontaktile. Kaupa "koju" tellides hoolitse, et telefon oleks käepärast ning volitatud isik kauba kohale jõudmise ajal sihtkohas seda vastu võtmas. Eriti just suuremate esemete tellimisel palume arvestada, et kuller toimetab kauba vaid välisukseni. 

Toode on saadaval Photopointi veebipoes 4-7 tööpäevase tarneajaga. Esinduskauplustes kohapeal seda toodet müügil ei ole.

Avasta veel

Tootevõrdlus

Sulge