DJI Care Refresh+ RSC 2

25,99 €

Põhiinfo

Osta kohe, viimased eksemplarid laos!

Pidev kasutus pikemaks ajaks

DJI Care Refresh+ teenus on DJI toodetele pakutava põhilise kindlustuse kaheteistkümnekuuline pikendus. Selle teenuse raames saate kahjustatud seadme väikese tasu eest välja vahetada. Enne DJI Care Refresh+ ostmist veenduge, et teie seadmel on aktiivne DJI Care Refresh kindlustus.

Kahjude katmine

Kindlustus katab kahjud, mis on põhjustatud kasutaja veast, kokkupuutest veega, kukkumisest või signaali häiretest kasutamise ajal.

Kui õnnetus juhtub

1. Kasutaja teatab veast ja saadab toote DJI-le koos märkega, et tal on DJI Care Refresh+.

2. Kasutaja saab remondipakkumise ja otsustab selle alusel, kas ta soovib remonti/asendust tasu eest või DJI Care Refresh+ kaudu.

3. DJI Care Refresh+ valimisel maksab kasutaja vastava tasu.

4. Asendatud või parandatud toode toimetatakse kasutajale prioriteetselt. Transpordikulud katab DJI.

Oluline

1. Enne DJI Care Refresh+ ostmist veenduge, et teie seadme DJI Care Refresh kindlustus on endiselt aktiivne ja vähemalt üks asendusvõimalus on alles.

2. Kui olete DJI Care Refresh+ ostnud ja oma seadmega sidunud, saadetakse teile e-posti teel teenusleping. DJI Care Refresh+ seotakse teie seadmega ja hakkab kehtima 24 tunni jooksul.

3. DJI Care Refresh+ vahetusteenus kehtib ühe aasta jooksul ja algab alles pärast DJI Care Refresh kindlustuse lõppemist. Toote garantiiperioodi pikendatakse kohe pärast DJI Care Refresh+ teenuslepingu saamist.

4. DJI Care Refresh+ ja vastav toode tuleb osta samas riigis või piirkonnas, kuna DJI Care Refresh+ pakutavad hüved kehtivad ainult ostupiirkonnas.

5. Kui annate oma seadme DJI Care Refresh+ teenusesse, asendatakse see uue või välimuse ja jõudluse poolest uueväärse seadmega.

Piirangud

DJI Care Refresh+ ei hõlma:

1. Kadunud või osaliselt kadunud toodet.

2. Toote vargust või hülgamist.

3. Kahjusid, mis on põhjustatud toote kasutamisest sobimatutes ilmastikutingimustes.

4. Saatjat, lisatarvikuid.

5. Toote tahtlikku kaotamist.

6. Korpuse kahjustusi, mis ei mõjuta toote jõudlust.

7. Otseseid või kaudseid kahjusid, mis on põhjustatud vääramatu jõu tõttu.

8. Defekte, mis ilmnevad väljaspool DJI Care Refresh+ kehtivusperioodi.

9. Lisatasusid, mis on seotud mudeli või jõudluse parandamisega.

10. Defekte, mis tulenevad kasutusjuhendis toodud juhistele mittevastavatest muudatustest või sobimatute akude ja laadijate kasutamisest.

11. Defekte, mis tulenevad volitamata lisatarvikute, akude või tarkvara kasutamisest.

DJI Care Refresh+ kõige olulisemad omadused

  • Care Refresh teenuse pikendamine veel 12 kuuks,
  • toote asendamine või parandamine väikese tasu eest,
  • katab kasutaja põhjustatud õnnetused,
  • kiire teenindus.
Toode Vahetustasu (bruto) DJI Care Refresh+ teenuse eest
DJI Care Refresh + Mavic Air 2 EU 279PLN
DJI Care Refresh + Mavic Mini EU 149PLN
DJI Care Refresh + Mavic 2 EU 559PLN
DJI Care Refresh + Phantom 4 Pro 599PLN
DJI Care Refresh + Mavic Air EU 279PLN
DJI Care Refresh + Osmo Action EU 139PLN
DJI Care Refresh + Osmo Mobile 3 EU 49PLN
DJI Care Refresh + Osmo Pocket EU 139PLN
DJI Care Refresh + Ronin-S EU 179PLN
DJI Care Refresh + Ronin-SC EU 139PLN

Mõõtmed ja kaalud

Brutokaal
0.051 kg
Pakendi laius
11.5 cm
Pakendi kõrgus
0.1 cm
Pakendi pikkus
14 cm

Toote koodid

EAN
6941565900043
Tootja kood
CP.QT.00003827.01

Tootja

Tootja
SZ DJI Technology Co., Ltd., Xianyuan Road 55, Shenzhenis, CN, info@dji.com
Vastutav isik ELis
DJI GmbH, Im Birkenfeld 2, Schondra, 97795, DE, info.europe@dji.com

Kuidas kaup minuni jõuab?

Alates 99 € tellimuste transport on Eesti-siseselt tasuta. Toote täpsemat tarneaega vaata vahelehelt "Saadavus".  

Selle toote puhul saad valida ühe järgmistest tarneviisidest:

Photopointi kauplusesse

Väiksemate toodete puhul on mugav minna kaubale järele Photopointi esinduskauplusesse. Nii on kauba kättesaamine Sinu jaoks täiesti tasuta, sest kauplusesse tellides ei lisandu postikulu ka siis, kui tellimus jääb alla 99 €. Kauba kauplusesse jõudmisest antakse Sulle teada e-kirja teel.

Photopointi kauplused asuvad Tallinnas ja Tartus. Täpsemalt saad poodide asukohti ja kontaktandmeid vaadata siit.

Omniva pakiautomaati

Vali kättesaamise kohaks endale sobivaim Omniva pakiautomaat. Kui pakk automaati jõuab, saadetakse Sulle SMS koos unikaalse koodiga. Mine kohale, sisesta kood automaati ja võta pakk. Nii lihtne ongi. Omniva pakiautomaadid asuvad hoonetest väljas – nii saad pakile järele minna olenemata kellaajast ja kuupäevast. 

Lähima pakiautomaadi saad Photopointi veebipoes valida ostukorvis, tarneviisi juures olevast nimekirjast. Omniva kõikide pakiautomaatide asukohti saad vaadata siit.

SmartPOST pakiautomaati

Ehk on Sinule sobivaimas kohas hoopis SmartPOST pakiautomaat? Kui nii, siis vali Photopointi veebipoes ostukorvis tarneviisiks see sobivaim. Kui pakk automaati jõuab, saadetakse Sulle SMS koos unikaalse koodiga. Mine kohale, sisesta kood automaati ja võta pakk. Kiire ja lihtne.

Kõikide SmartPOST pakiautomaatide asukohti saad vaadata siit.

DPD pakiautomaati

Vaata kindlasti üle ka DPD pakiautomaatide asukohad. Neid on tänaseks juba üle Eesti. Vali Photopointi veebipoes ostukorvis sobiv DPD pakiautomaat ning kui pakk kohale jõuab, saadetakse Sulle SMSiga kood.

DPD pakiautomaatide asukohti saad vaadata siit.

SmartPOST Finland pakiautomaati

Telli kaup endale Soome või saada see enda Soomes elavale sõbrale. SmartPOST Finland pakiautomaadid toimivad sama lihtsalt nagu Eestisisesed automaadid. Vali Photopointi veebipoes ostukorvis sobiv SmartPOST Finland automaat. Kui pakk kohale jõuab, saadetakse saajale SMS koos unikaalse koodiga. Mine kohale, sisesta kood automaati ja võta pakk.

SmartPOST Finland automaatide asukohti saad vaadata siit.

Matkahuolto väljastuspunkti Soomes

Telli kaup Soome või saada see enda Soomes elavale sõbrale. Vali Photopointi veebipoes ostukorvis sobiv Matkahuolto väljastuspunkt ning kui pakk kohale jõuab, saadetakse Sulle SMS või e-mail teavitusega. Mine kohale, näita isikut tõendavat dokumenti ja võta pakk.

Matkahuolto teeninduspunkte saad vaadata siit.

Kulleriga koju või kontorisse

Kulleriga saad kauba tellida koju, kontorisse või mujale, kus kauba kätte toimetamise ajal viibid. Kaup toimetatakse aadressile tööpäevadel kella 08:00-17:00.

Enne kauba kohale jõudmist helistab kuller kontaktile. Kaupa "koju" tellides hoolitse, et telefon oleks käepärast ning volitatud isik kauba kohale jõudmise ajal sihtkohas seda vastu võtmas. Eriti just suuremate esemete tellimisel palume arvestada, et kuller toimetab kauba vaid välisukseni. 

Toode on saadaval Photopointi veebipoes 4-7 tööpäevase tarneajaga. Esinduskauplustes kohapeal seda toodet müügil ei ole.

Avasta veel

Tootevõrdlus

Sulge