DJI Care Refresh DJI Osmo Pocket 3 - karta

Põhiinfo

Toode on arhiivis, kuvatakse vaid informatiivsel eesmärgil.

**DJI Care Refresh teeninduskaitse (aastaplaan)**

DJI Care Refresh on sinu seadme teeninduskaitse, mis võimaldab kuni 2 kahjustatud seadme vahetust ühe aasta jooksul (väikese lisatasu eest). Sellisel juhul vahetatakse toode uue või uueväärse vastu. Teenus katab erinevat tüüpi kahjustusi – näiteks kokkupõrke või veekahjustuse tagajärjel tekkinud kahjustused. Teenust saab aktiveerida 30 päeva jooksul pärast seadme aktiveerimist (esmakordset käivitamist). Kaitset on võimalik ka pikendada – tuleb lihtsalt osta täiendav aastaplaan (maksimaalselt kaks korda – kokku kuni 3 aastat). Lisaks kehtib teenuse kehtivusperioodil kogu aeg tootja garantii.

**DJI Osmo Pocket 3**

DJI Osmo Pocket 3 seadmete puhul on iga DJI Care Refresh raames tehtava vahetuse maksumus 219 PLN.*
*Kui õnnetus registreeritakse otse tootja juures, võib vahetuse maksumus muutuda sõltuvalt kehtivast valuutakursist.

**Garantii pikendamise võimalus**

DJI Care Refresh pakub ka lisahüvesid. Kui sul on DJI Mavic 3 Pro, DJI Mavic 3 Pro Cine, DJI Mini 2 SE, DJI RS 3 Mini, DJI Mini 3, DJI Mavic 3 Classic, Osmo Mobile 6, Osmo Mobile SE, Osmo Action 3, DJI Avata, DJI RS 3, DJI RS 3 Pro, DJI Mini 3 Pro, DJI Mavic 3, DJI Mavic 3 Cine või DJI Action 2 seade ja sa ei kasuta teenuse kehtivusperioodil kordagi vahetuse võimalust, pikendatakse sinu garantiid preemiana üheks lisaaastaks.

**Kuidas aktiveerida DJI Care Refresh?**

1. Ava veebileht https://support.dji.com/care/active.

2. Aktiveerimisprotsessi käigus sisesta oma Care Refresh kood, seadme seerianumber (see asub otse tootel) ja oma andmed (ees- ja perekonnanimi, e-posti aadress).

3. Teenus aktiveeritakse ja seotakse automaatselt vastava piirkonnaga. DJI Care Refresh aktiveerimise kinnitus saadetakse sulle e-posti teel.

**Õnnetus – mis edasi?**

Õnnetuse korral on protseduur väga lihtne. Pead ainult registreerima rikke ja saatma kahjustatud seadme DJI garantiiteenindusse – ära unusta lisada märkust, et sul on DJI Care Refresh kaitse. Kui saad paranduse hinnapakkumise, otsusta, kas soovid parandust või eelistad vahetust teenuse raames. Kui valid teise variandi, tasu vastav summa – vahetatud seade saadetakse sulle prioriteetselt. Lisaks, kui asud samas piirkonnas, kus teeninduspakett osteti, katab saatmiskulud tootja!

1. Teavita rikkest ja saada DJI toode DJI Saksamaa teenindusse, lisades märkuse, et sul on DJI Care Refresh.

2. Kui saad paranduse hinnapakkumise, otsusta, kas soovid parandust või vahetust DJI Care Refresh raames.

3. Kui valid DJI Care Refresh vahetuse, tasu vastav summa – seejärel saad teise eksemplari või uued varuosad, näiteks gimbali, kaamera või propellerid.

4. Vahetatud toode toimetatakse sulle prioriteetselt ja tasuta kohaletoimetamisega.

**Mida DJI Care Refresh ei kata?**

1) Kadunud või osaliselt kadunud seadmeid.

2) Varastatud või hüljatud tooteid.

3) Lisatarvikuid.

4) Toote tahtlikku kaotamist.

5) Korpuse kahjustusi, mis ei mõjuta toote toimimist.

6) Otseseid või kaudseid kahjustusi, mis on põhjustatud vääramatu jõu tagajärjel.

7) Rikkeid, mis tekivad väljaspool DJI Care Refresh kehtivusperioodi.

8) Lisatasusid, mis on seotud mudeli täiustamise või jõudluse parandamisega.

9) Rikkeid, mis tulenevad kasutusjuhendis soovitatud juhistele mittevastavatest muudatustest või sobimatute akude ja laadijate kasutamisest.

10) Rikkeid, mis on põhjustatud volitamata tarvikute, akude või tarkvara kasutamisest.

**Kaitse pikendamise võimalus***

Saad oma DJI Care Refresh teeninduskaitset pikendada kuni 3 aastani. Selleks osta täiendav aastaplaan.

• Aastaplaani DJI Care Refresh puhul on võimalik kaitset pikendada 2 korda, ostes 2 täiendavat aastaplaani: aastaplaan + aastaplaan + aastaplaan.

• Kaheaastase DJI Care Refresh plaani puhul on võimalik kaitset pikendada ainult 1 kord, ostes ühe täiendava aastaplaani: kaheaastane plaan + aastaplaan.

Märkus: kaitset ei saa pikendada, ostes teise kaheaastase plaani.

Kaitse pikendamiseks tuleb täita järgmised tingimused:

• DJI Care Refresh teenuse ostmine ühes järgmistest variantidest: aastaplaan DJI Care Refresh / kaheaastane plaan DJI Care Refresh / aastaplaan DJI Care Refresh ja DJI Care Refresh + / aastaplaan DJI Care Refresh ning täiendav aastaplaan (uuendamine).

• Ostetud DJI Care Refresh teenuse kehtivusaeg ei ole veel lõppenud või on lõppenud kuni 15 päeva tagasi.

*Lisateavet DJI Care Refresh kohta leiad sellest dokumendist.

Mõõtmed ja kaalud

Brutokaal
0.02 kg
Pakendi laius
12 cm
Pakendi kõrgus
0.5 cm
Pakendi pikkus
14 cm

Toote koodid

EAN
6941565968142
Tootja kood
CP.QT.00008980.01

Kuidas kaup minuni jõuab?

Alates 99 € tellimuste transport on Eesti-siseselt tasuta. Toote täpsemat tarneaega vaata vahelehelt "Saadavus".  

Selle toote puhul saad valida ühe järgmistest tarneviisidest:

Photopointi kauplusesse

Väiksemate toodete puhul on mugav minna kaubale järele Photopointi esinduskauplusesse. Nii on kauba kättesaamine Sinu jaoks täiesti tasuta, sest kauplusesse tellides ei lisandu postikulu ka siis, kui tellimus jääb alla 99 €. Kauba kauplusesse jõudmisest antakse Sulle teada e-kirja teel.

Photopointi kauplused asuvad Tallinnas ja Tartus. Täpsemalt saad poodide asukohti ja kontaktandmeid vaadata siit.

Omniva pakiautomaati

Vali kättesaamise kohaks endale sobivaim Omniva pakiautomaat. Kui pakk automaati jõuab, saadetakse Sulle SMS koos unikaalse koodiga. Mine kohale, sisesta kood automaati ja võta pakk. Nii lihtne ongi. Omniva pakiautomaadid asuvad hoonetest väljas – nii saad pakile järele minna olenemata kellaajast ja kuupäevast. 

Lähima pakiautomaadi saad Photopointi veebipoes valida ostukorvis, tarneviisi juures olevast nimekirjast. Omniva kõikide pakiautomaatide asukohti saad vaadata siit.

SmartPOST pakiautomaati

Ehk on Sinule sobivaimas kohas hoopis SmartPOST pakiautomaat? Kui nii, siis vali Photopointi veebipoes ostukorvis tarneviisiks see sobivaim. Kui pakk automaati jõuab, saadetakse Sulle SMS koos unikaalse koodiga. Mine kohale, sisesta kood automaati ja võta pakk. Kiire ja lihtne.

Kõikide SmartPOST pakiautomaatide asukohti saad vaadata siit.

DPD pakiautomaati

Vaata kindlasti üle ka DPD pakiautomaatide asukohad. Neid on tänaseks juba üle Eesti. Vali Photopointi veebipoes ostukorvis sobiv DPD pakiautomaat ning kui pakk kohale jõuab, saadetakse Sulle SMSiga kood.

DPD pakiautomaatide asukohti saad vaadata siit.

SmartPOST Finland pakiautomaati

Telli kaup endale Soome või saada see enda Soomes elavale sõbrale. SmartPOST Finland pakiautomaadid toimivad sama lihtsalt nagu Eestisisesed automaadid. Vali Photopointi veebipoes ostukorvis sobiv SmartPOST Finland automaat. Kui pakk kohale jõuab, saadetakse saajale SMS koos unikaalse koodiga. Mine kohale, sisesta kood automaati ja võta pakk.

SmartPOST Finland automaatide asukohti saad vaadata siit.

Matkahuolto väljastuspunkti Soomes

Telli kaup Soome või saada see enda Soomes elavale sõbrale. Vali Photopointi veebipoes ostukorvis sobiv Matkahuolto väljastuspunkt ning kui pakk kohale jõuab, saadetakse Sulle SMS või e-mail teavitusega. Mine kohale, näita isikut tõendavat dokumenti ja võta pakk.

Matkahuolto teeninduspunkte saad vaadata siit.

Kulleriga koju või kontorisse

Kulleriga saad kauba tellida koju, kontorisse või mujale, kus kauba kätte toimetamise ajal viibid. Kaup toimetatakse aadressile tööpäevadel kella 08:00-17:00.

Enne kauba kohale jõudmist helistab kuller kontaktile. Kaupa "koju" tellides hoolitse, et telefon oleks käepärast ning volitatud isik kauba kohale jõudmise ajal sihtkohas seda vastu võtmas. Eriti just suuremate esemete tellimisel palume arvestada, et kuller toimetab kauba vaid välisukseni. 

Toode on hetkel otsas. Lisainfot saadavuse ja ettetellimise kohta saad küsida, võttes meiega ühendust siin.

Avasta veel

Tootevõrdlus

Sulge